BBQ-ilta

Före skolan for jag och handlade till elevkårens kylskåp, sedan var det en lektion i skolan
och efter det besökte jag Canny med mamma där jag köpte en klänning till avslutningen.
Lika skönt att ha det undan, även om det inte var mitt första val. Sedan blev det lunch på brasserie
med mami och Ammi, hellejeesus vilket räksmörgås! I Ekenäs, som var nästa hållplats, köpte jag
ett par arbetsskor, dem kommer jag få testa imorgon, hoppeligen är de bra!

Pappa tyckte även han skulle bjuda på mat idag, så blev lite hämtmat underligt nog.
Snart skall jag hoppa på cykeln (ja ni läste rätt, vädret är så härligt så att jag tänker passa på att
få mig lite vardagsmotion) för att fara till Sara där vi skall grilla och chilla med lite folk!

Allt för sent blir det nog inte för min del då jag skall stiga upp redan 5 imorgonbitti.
Har sån jäkla ångest över det och oroar mig över att jag kommer vakna upp med en hemsk migrän..
Hoppas verkligen inte det, men det brukar allti komma som olägligast!



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback