090613

Gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt mig.
Var på dagen på sere/abc-dejt med Emma för att planera Rockoff-resan i juli, taggade som fan är vi!
Dessutom kom vi fram till att vi skulle chila på min terass på kvällen. Så åttatiden började folk dyka upp
och det var riktigt bra fiilis. Jag var helt bomb på att jag inte skulle fara ut till krogen igår, men det for ju åt
skogen när alla andra till slut ändå for ut. Många bekanta ansikten och en hel massa dansas, aldrig fel!

Idag har jag luggit på soffan nästan hela dagen, trött som bara den, ögonlocken vill inte hållas uppe.
Annat jag gjort idag är rabarberkräm, tyvärr blev den allt för sur och lite klimppig, men det var första
gången så bättre lycka nästa gång! Vilat rösten har jag också försökt göra, har knappt någon röst alls...

Imorgon är det första dagen på sommarjobbet som gäller.
Känns ganska ovant och jag hoppas jag kommer in i systemet och lär mig det
mesta ganska så snabbt, anners tror jag det kan bli lite jobbigt.. Håller tummarna!

- Amanda -


Äh men Amanda, de e okej att ändra sig! De t.o.m. står så på en skylt utanför IKEA ;)

Svar: IKEA har riktigt rätt! Smarta svenskar! ;)
janniftamanda.blogg.se

2013-06-11 | 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback