NEWS

Jag har bloggat här i över 3 år. Janni har varit med lite nu och då och vi har drivit bloggen
tillsammans åtminståne i början. Men inatt hade jag mycket dötid att spendera upp så jag
satt och funderade på lite allt möjligt. Resultatet blev av jag startade en "egen" blogg,
på en ny blogportal. Där kommer jag fortsätta blogga precis som här, och jag hoppas att
ni följer med! Denna blogg kommer såklart att bli kvar, jag vill inte ta bort den, för här är ändå
3 år av mitt liv nedskrivet, alltid roligt och bra att ha kvar!

Eftersom jag böt bloggportal också så är jag ganska i blåsten med allt.
Har ingen aning om hur något fungerar, så allt ser och är lite råddigt ännu.
Men jag skall försöka få det fixat under helgen!

Men med detta inlägg, så avslutar jag mitt bloggande på blogg.se,
åtminståne för tillfället. Jag vet ju inte vad jag tycker om devote.se ännu.

»Amandakarolina«

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback