070613

Dagarna bara flyger fram och tyvärr har jag inte haft ork att blogga.
Onsdagen var helt chill, drog iväg till Björkdal, mommo och mofis sommarhus.
Spenderade några timmar ute på landet och sextiden plockade jag upp Sedde, Sofia och Emma
och vi åkte iväg till Ekenäs. Blev att spendera några timmar på Baywatch, vilket aldrig är fel!

Igår gjorde jag ingenting annat än kuskade på min bror och hans kompisar...
Pappa var även till Tallin igår på jobb, så han tog bilen med och hämtade hem en massa sprit till sommaren!
Hade redan på onsdagenkänt mig trött och musklerna värkte.. underligt nog så hade Mathilda
smittat mig med sin jävla flunssa. Ingen feber, men hosta, snuva och sjukt i kroppen, tack tänkt man!
Den börjar bli bättre nu, skulle vilja hitta på nåt kul ikväll, det är ju trots allt fredag och jag
har inte allt för många dagar kvar före jag börjar jobba.

Idag, åtminståne under dagen, skall jag lägga mig på terassen och läsa hälsokunskap.
Nörden på G, men det tar inte ens emot att söka fram hälsokunskapsböckerna! Jag gillar att läsa om
hälsa, och jag vill ha bra i skrivningen, så det är bara att börja nu!
Engelskan och moddan är det lite annat med tyvärr...



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback