120613

Försökte ändra min dygnsrytm lite igår, så vakade till 3 igår och sov till 12 idag..
Planerna idag var att hitta på nåt med Emma och sova, tanka timmar liksom.
Jag var till stan med Emma, kollade Canny och satt på Lilla Hembageriet någon timme,
så det kan man checka av från planerna. Men det här med att sova på dagen är inte alls min grej
och har aldrig varit det heller. Har riktigt ansträngt mig för att försöka få sömn hela eftermiddagen
och kvällen, men inte att jag lyckades. Så jag håller tummarna för att jag skall
orka hela natten igenom på jobbet utan att dö.

Dessutom har jag dragit rage på ifolors system med att ladda upp bilder som man sedan ska beställa..
Jävlar vad det först ska ja evigheter att ladda upp alla bilder, sedan passar hela sidan på att ta bort
alla uppladdade bilder, så att man måste börja om igen helt från början... argh!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback