080613

Gårdagen var ganska chill, flunssan vill inte ge med sig så jag har fått ta det ganska lugnt.
På dagen gjorde jag moster sällskap till Ekenäs där jag kollade när man kusin Andrea uppträdde
med två låtar. Hon hade deltagit i Culture Crash tillsammans med en hel hög med andra unga och äldre.

Idag skall jag träffa Emma klockan ett och sedan får jag se vad som händer resten av dagen.
Skall planera lite inför rockoff med Emma, båtar, boende osv, det finns massor att fundera ut och besluta om!

Alla andra i familjen tänkter dra iväg till stugan över helgen och jag blir hemma.
Visst skulle det vara skönt att fara med, men jag hoppas på att det händer nåt här hemma istället!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback