140613

Hade mitt första nattskift på onsdagnatten. Det kom lite rushar med milikarar imellan som alla skulle ha mat,
så det var lite stressigt ibland, medan det sen imellan kunde vara helt folktomt. Men jag konstaterade
att nattskiftena är de skift som går snabbast och att jag faktiskt gillade nattskiftet!

Igår på dagen begav Felicia och jag oss ner till Hangö på gårdsloppis. Därifrån kom jag hem med en guess
kavaj och ett par skyhöga klackar. Sedan körde vi in till stan och åt lite pizza och drack öl i hamnen, inte alls
en så dålig sommardag tycker jag! När jag kom hem tog det inte länge före jag märkte att jag började få aura,
så poppade lite piller och lade mig ner och vilade så att jag skulle kunna fara på jobb ett par timmar senare.

Tur så försvann migränen och jag for på mitt första nattskift som jag skötte själv. 
Jag tänkte före jag körde väg till Shell, att om jag klarar natten helt ok så kunde jag vara riktigt nöjd!
Och jag klarade natten galant (iallafall denna gång). Hemma somnade jag kring 7 och steg upp nu 14...
Är faktiskt helt jäkligt trött, så troligen blir det inget mer pogram nu under dagen, utan bara att vila.
Senare ikväll skall jag till Serendi med brudarna för att fira att veckoslutet är här!

 


- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback