280513

Solen är bakom moln för tillfället och boken slutläst, så passar på att blogga
i väntan på att solen ska titta fram igen!

På lördagen träffades vi ett helt gäng vid abc och åkte iväg till Skåldö,
det första som händer är att första båten blir stannade av sjöbevakningen, hur stor är chansen liksom?!
Men allt löste sig och alla slapp ut till holmen, där började vi dricka, grilla och bada bastu och badtunna.
Dans på taket, b-b-b-bonfire på stranden, en massa skratt och härligt schack var lite av det som gjorde kvällen
så enormt lyckad! Vi var sent uppe och hade helt jäkla awesome, måste verkligen göras om!
Söndagen var direkt inte denroligaste dagen för någon, men vi överlevde och nu taggar vi alla för nästa helg!
Ett stooort tack till Tessi som var värd för det hela!

På måndagen, igår, skrev vi engelskaprov och jag tror inte någon av oss hade orkar öppna boken på söndagen,
så det gick som det gick. Sov halva måndagen igenom och sedan varken orkade jag eller hann jag göra nåt mer.

Idag har vädret varit härligt och nästan hemskt varmt när det inte har kommit vindbustar.
Så efter min massage, provutgivning och serendi med brudarna så smörjade jag in mig och lade mig 
i solen på terassen och läste en bok! Skönt som tusan! Nu har jag lust att fara på en runda med bilen,
möjligen till abc på en glass om de skulle råka ha öppet.



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback