240513

Igår kväll då jag trodde jag skulle sitta i pyjamas resten av kvällen så tyckte Tobbe att vi skulle ta glass på ABC,
så jag åkte iväg efter honom och Janni och det blev glass i stora lass för våran del!

Idag var det shopping som gällde, jag, Sofia och Sedde åkte iväg till Sello med hopp om att hitta kläder till
avslutningen. Som alltid så var det svårt att hitta det man skulle ha, men lite annat smått och gått kom jag
hem med. En riktigt rolig dag och du frågar mig, måste verkligen göras om!

Jag hann bara hem och svänga ett varv före mamma drog iväg oss till ABC för att käka.
Efter det var jag till posten efter mitt första Aloe Vera paket, eftersom jag för någon vecka sedan
blev återförsäljare jag också! Kan ju inte annat när produkterna är så jäkla bra!

 

- Amanda -




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback