080513

Gårdagen var riktigt händelserik. Var först på massage, sedan en timme i skolan, handlade med pappa
och sedan fick jag lov för mamma att cruisa med miatan, så jag plockade upp Emma och vi körde omkring
i någon timme. När jag skulle söka mamma så lämnade jag bilen lite dåligt på vägen så jag bad mamma fara
och flytta den och det tog inte länge förrän hon kom in och berättade att hon fått punktering... så det blev
ett jäkla stohej men tillslut fick vi dit reservdäcket utan att behöva bärgningsbilen, thank god!


Idag var det skola från åtta, skolläkare och glass med Emma på Pyre´s
Det har varit 20 grader varmt i skuggan idag, känns verkligen som sommar,
har gått omkring med topp och caprin, me likey! Efter skolan for mamma och jag för att
köpa nya däck och byta dem, kararna bara grinade åt oss hälften av tiden av någon orsak..
Sedan var det bara att fara och handla inför konfirmationen som är imorgon, sedan började vi
baka. Sofia och hennes mamma hämtade för en stund sedan kakorna vi hade beställt av dem,
och de var jätte fina och jag gissar att de även är väldigt goda, omnom!

Sitter och svär och skriker här i soffan.. ishockey pågår förtillfället.. USA-FIN...
Och det går inte allt för bra för FIN just nu......... blä! Men det är 13 minuter kvar så allt kan hända ännu!



- Amanda -
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback