120113

For till Akke igår halv nio tiden, korkade några och hade en jävlit nätt kväll!
Dansa gjord vi i någo skede också, tala "deep talk", skratta och hade en jävla massa kul!
Halv fyra fick jag skjuts hem, men före de körd vi ett varv ti lankka.

Hade tänkt starta nio till Åbo, men jag konstaterade efter 3 timmar sömn att jag
vägrade vakna så att det var möjligt och raderade min väckning. Nu ska vi snart åka
iväg och söka gamlas dans klänningen och gå i lite butiker. Är bara lite rädd att även fast
det inte ble så många igår så känner jag mig riktigt trött och hängig.. Men jag är knappast
den enda som känner mig så och många har säkert en riktigt dålig dag idag! Haha.

- @ingalillmadsen @annaelistabeth @amandakarolinas @kkexet -

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback