190213

Hej på er!
Idag har jag bestämt mig för att ta mig ut ur huset, kanske blir det en länk
till Jannis och sedan Tobbes för att föra lite stickor som jag ännu har hemma.
Måste väl via butiken också och köpa lite motivation till att läsa biologi...

Igår natt där tolvtiden blev det lite nätshopping. Mamma visade att Nelly.fi
hade rea på festklackar och råkade finnas just de skorna jag kollat på
i en evighet, dessutom i min storlek! Så klickade hem dessa två par.

Det skulle blivit över 80€ om jag skulle beställt dem förren nu, men nu sparade
jag över 40€ istället på att jag har kunnat hålla mig från att köpa dem tidigare!
Inte illa måste jag säga, nu väntar jag förväntansfullt på att få paketet!


- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback