100213

Efter att jag varit till Tenala på valentinemässa så kom jag hem och kollade
på serier hela kvällen. Om jag skulle varit i skick så skulle det säkert ha
varit fest på schemat, men så blev det ju inte.

Idag skulle det ha varit dop som gällde, men eftersom jag ännu är krasslig
och har en hemsk hosta så blev jag hemma medans resten av familjen
for iväg på dopet. Imorgon kommer jag bli hemma från skolan och det harmar
nåågot för jag missar sista vanliga övningen inför gamlas dans... får väl dansa
egna dansen här hemma ett varv istället... för snart gäller det ju faktiskt!

Nu ska jag ta och laga programbladena för gamlas dans, borde också
skirva lite kort för vad vi ska säga under själva dansföreställningen..

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback