220512


Humöret sjönk drastiskt när jag steg upp och så
vad det var för väder. Det hade regnat under natten och var mulet.
På nåt underligt sätt så ändrade vädret totalt, så nu när jag slutade,
en timme i förväg dessutom, så skiner solen och det är varmt!

Ska sätta mig med fysikboken och läsa på terassen, sedan
beställa klänningar med mamma och ikväll är det födelsedagskaffe som gäller.
Borde också hinna och köpa gymkort med moster...

Fick dessutom samtal av pappa, som tydligen
igår hade satt sig på planet till Kina.

- Amanda -


Hej! Du hade kommentera på min blogg för tyyp jätte länge sen.. och jag har inte märkt kommentaren förrän NU. Men jaa vi var till tammerfors på turnering. Haha lite nolo, men nu fick du svar iaf! :)

2012-05-22 | 18:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback