140712


Andra morgonen i rad som jag blir väckt. Börjar bli irriterad av att inte få sova ut ordentligt.
Sovtimmarna blev dessutom ännu färre eftersom jag spenderade en timme med kattungen där
sex tiden på morgonen. Dock fick kattungen fara till Skeppsdal idag, för att få en 'fejkmamma'.



- Den ser större ut på bild, men handduken den ligger på är liten och kattungen är
mycketmycket mindre -

Spenderade kvalitets tid med vildingarna, och jag hoppade av iver då jag märkte
att de gör framsteg! Det är ganska passligt att kolla PLL påsamma gång som man myser
med en katt.

Janni kom hit tre tiden och vi catchade upp om allt och ingenting.
Sedan for jag till moster ett varv och nu ska jag snart sätta mig med en katt igen
och kolla lite PLL.



- Ilves som slickar ren talriken, snygg min jag har dessutom, haha -

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback