Dag 6 & 7

Dag 6 - Djur

Djur skulle jag kunna skriva massor om eftersom de är en så stor del av mitt liv.
Har 3 egna katter, Nisse, Inez & Agnes. Men har också oftast 2 eller flera skötkatter hemma hos oss.
Gillar ju såklart inte bara katter, utan alla sällskaps djur, spindlar och småkryp ligger däremot inte lika nära hjärtat mtt. På min "drömyrke" lista står ju nog veterinär i något hörn också... 




Dag 7 - Lyckligt ögonblick

Ett lyckligt ögonblick, ett ?
Skulle kunna räkna opp hur många som helst, hur obetydliga de än kan verka för andra så spelar de ändå en stor roll för mig, såsom fotoboken jag fick av Janni, att bläddra igenom den var ett lyckligt ögonblick.



- Amanda -





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback