020112

Tänker ta mig i kragen och skriva denna gång,
har bara gjort inlägg med enstaka rader och bilder de två senaste dagarna.

Nyåret var riktigt roligt och att sova blev det närmare 7 tiden först.
Janni blev övernatt och så sov vi till närmare 3 tiden. Blev en slöisdag igår.

Idag blev jag väckt av pappa som sade att jag hade besök vid dörren, så måste stiga upp...
Har sålt böcker och utan att meddela dyker köparna upp vid dörren, hur kul är inte det?
Andra köpare har också varit via idag, och så har jag satt lite fler saker till salu.
Gillar att sälja saker, man blir av med saker och får pengar istället!

Har kollat film också, suttit och stor lipat medans jag kollat Aurore, en fransk film från 2005.
Den måste ni se, är konstigt tråkig i början, men fyfan så den blir bra. Blue valentine
kollade jag också, men den var inte något speciellt.

Snö finns också på marken, tror jag ännu ikväll tänker fara ut,
bara för att känna vinterkänslan, vem vet hur länge snön är kvar. 



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback