131212

Skoldagen tog slut tidigare, hoppade över båda kemi lektionerna och for hem
för att förbereda mig inför begravningen. "Jag har inte varit på begravning sen
Alexander begravdes efter tsunamin" var en av de tankar som for genom
huvudet när vi parkerade vid kyrkan. Begravningen var fin och jag som inte
trodde att jag skulle gråta, släppte nog ändå några tårar... allt var fint.



Jag och även andra reagerade i kyrkan på att alla från min mormors sida har
helt svart hår,och att av alla som var på begravningen var jag den enda riktigt blonda.
Jag är pappas flicka!

Efter begravningen for vi och handlade och när vi kom hem så kom Felicia hit
och vi lagade pepparkaksmuminhus, som inte blev så snygga dock men
vem bryr sig vi hade riktigt roligt!


- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback