120812


12 tiden var vi i Åbo igår, första stoppet var Fabbes café, ett mysigt ställe
riktigt vid ÅA. Om ni far till till de ställena så sök upp Fabbes café och ät deras
helt underbart goda limekaka!

Sedan blev det shopping, hittade i princip allt annat utom en väska till skolan, surprise...
TYKS;en var vi också till för att hälsa på Fammo, mamma och pappa var helt nostalgiska
och berätta om hur de spenderat en massa tid där med mig för 17 år sedan, allt från
kanyler i huvudet till att jag blev lagd i karantän.

22 traskade jag in hos Fille och spenderade några timmar där.
Fille hade födelsedag igår så det måste vi ju fira! Thunderstruck lurade de med
mig i också...



Dagens planer är att plocka bär så mommo kan laga saft.
Så ska jag sova, blev lite för lite sömn inatt.

- Amanda -
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback