220412


Hejssan!

For med Emma och Pontus till lojo ett varv igår,
kollade lite i butikerna, men kom hem tomhänt. Pontus däremot hittade
kläder... vilket känns lite omvänt eftersom det förrut brukade vara jag
som kom hem med en massa kassar och han tomhänt.

Vädret blev ändå bra igår, soligt och varmt.
Så for ut och gå med Janni, vilket resulterade i stora blåsor på
vardera helen, mindre skönt. Och sedan packade jag ihop mig,
laddade filmer till minnes stickan och for till Janni.

Kom hem redan före 10 idag, eftersom Janni skulle och spela match
till H;fors. Pappa och Mathilda har just kommit hem från scout förläggning,
Pontus far just iväg på match tillsammans med pappa. Så lika bra kan jag
lägga mig i soffan med fysikboken, eftersom dagens avsnitt av Pretty Little Liars
redan kommit och jag hamnar ut och kratta om jag inte gör något vettigt.

Tumblr_m2sz5m1mco1qesvbxo2_500_large

Har funderat på vappen också, har så gott som klart vad jag skulle vilja
göra och hur. Nu gäller det bara att få det att fungera också.
I keep my fingers crossed!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback