190412


Sov inte mycket inatt, utan blev en hel del vridas och vändag,
funderas och 'slösovas', så har varit trött idag och känner att huvudvärken
inte är allt för långt borta. Hoppeligen går den över för har ingen lust att sitta
i frissan med huvudvärk. För frissan tänker jag fara till klockan 16, men inte blir det
några radikala förändringar blir det den här gången heller. Är allt för feg för att göra något
mer vågat med mitt hår, och har ingen aning om vad jag skulle passa i ens.

Men före frissan så tänker jag vänta på att min bror kommer hem
så vi kan kolla lite frendit. Och det är troligen det som vi kommer göra
resten av kvällen också. + läsa fysik...



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback