Måndag åter igen.

Morgonen var rent ut sagt hemsk. Att stiga upp, och göra sig klar i tid.
Anners var det ju inte nåt fel på att komma till skolan och träffa alla kompisar.
Saker man hade bestämt att man skulle ge en ny chans for helt åt skogen, efter som det första läraren gör när han kommer till klassen är att börja gnälla och joma på oss. Dumt gjort eller vad? Nya regeln är den att man har 3 chanser på dessa letionerna, man får 3 varningar och efter det får man kvarsittning. Detta gäller under hela resten av skolan, enda till sommaren! Så jag kan t.ex. få en anmärkning varannan månad och sedan kvarsittning, sjukt! -.-

Anners har det varit en hel del barnsligt skit i skolan. Men inget som angår mig, så jag kan lika bra skratta åt det.

Efter skolan blev det Darins med Emma, Emma och Janni, eftersom jag inte ätit nåt sedan morgonen.. :/
Nu har mina två andra paket också kommit hem på posten så det gillar jag starkt! Hehe. ;)


http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6070572/tumblr_ldhhfyXwNY1qabc4to1_500_large.jpg?1294342564





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback