why is it okay just because it's you?

God Kväll !

Är nu hemma igen !
For övernatt till Janni på tordagen efter metallmässan, vid 12 tiden på fredagen drog vi till tågstation och iväg till Åbo (; Fredagen var kul, vi gick till Fammo, och sedan till caribi och tillbaka, 9 kilometer, de gillar vi ! Så fick vi ju äta av Fammos goda kött bullar också.
Idag har vi sovit länge varit inne i stan, shoppat lite. Själv köpte jag inte så mycket. En hel påse godis, en tröjja osv. :) Vi startade från Fammos halv 17, tåget skulle gå 17.00.. vi var 16.55 vid tågstationen och en kärring satt i kassan när vi skulle köpa biljetten, men hann precis med tåget ! Tack och lov !

Så har Janni & jag kommit på att vi ska ha karkkilakko (godis, chips, limo är förbjudet) i en månad efter måndagen !
Emma är också med ;) men hon har bara 2 veckor.




Men nu ska jag se om jag borde packa upp lite saker ur väskan osv.
Kram ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback