Just life u know

I skolan var det flesta normalt, imorgon är det länk + simning som gäller
i skolan.
Skulle först vara i innebandy gruppen, men böt pga. av att vi inte
skulle ha fått ihop ett vettigt lag xP

Annars har dagen har varit full med en massa fail och komiska misstag :').

• Glömde min tandläkartid, min mamma hade lust att skjuta mig >.<
• Fick mitt konfimationsbevis i posten idag. Eller det var vad jag trodde enda
tills jag upptäckte att det stod Viivi Alexandra Bernice Montonen på den x'D
• Alle, Krista och jag cyklade tre på min cykel till bussis, och vi skrek som teinin hela
vägen, höhö.
Sen blev sitsen lös och följden var att den stack rakt upp i Alles röv! x''D


medmeramedmera.. x)










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback