160513

Orkade inte blogga igår men det var en helt vakio dag, skola och senare på kvällen plockade jag
opp Sedde och vi drog iväg till ABC där vi chillade med ett stort gäng brudar, inte bara finlandsvenska
utan även italienska! Utbytet mellan Verese (?) och Karis är i full gång och nu är det italienarnas tur att
besöka Finland, hoppas bara vädret bjuder på det bästa och att de inte tycker lilla Karis är allt för tråkigt!

Idag har jag en timme finska och sedan inga andra lektioner. Men måste iallafall åka ner till Ekenäs
ett varv med mamma och troligen via Canny också. Solen strålar på terassen så kommer troligen
passa på att sola lite, men denna gång tänker jag inte glömma solkrämen!

Tips på solkräm, min absoluta favorit!

Aloe Sunscreen

- Amanda -


*Varese :)

2013-05-19 | 21:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback