020613

Har gått några dagar sedan det blev något bloggat och en hel del har hänt!
Torsdagen spenderades med att skriva finska prov, vilket kom ut som en fyra (surprise)
och på kvällen placerade vi oss på serendi med Sofia och Sedde.

På fredagen var det dags för sista skoldagen. Elevkåren hade fixat en hel del, volleyboll och grillning
på ängen, det kändes som om alla var nöjda och vädret som var toppen gjorde allt bara bättre!

Lördagen började med avslutning och dimission i skolan, grattis till alla nybakade studenter!
Har själv svårt att fatta att jag kommer vara en av de som får den vita mössa nästa år, helt sjukt.
Efter dimissionen hann jag hem ett varv före vi gick iväg till Malins studentfest, var där ett par timmar
och firade Malin och sedan begav jag mig hemåt för att duscha och fräscha upp mig före förfesten hos Sedde.
Vädret var toppen, nästan lite för hett, alla hade sitt bästa humör och åtta tiden åkte vi till Ekenäs för att
fortsätta fira i Ettan. Kan int säga annat än att kvällen var mer än lyckad, herreminjävlar vad roligt vi hade!
Det var fullt med folk i ettan och alla fick hållas inne hela kvällen ut, synd att de stängde så tidigt men roligt
hade vi för det. Hem åkte jag med gott humör i en taxi med en massa okända människor, haha, tack Kerttu!
Kvällen resulterade i en tom plånbok, fina minnen och nya vänner, aldrig fel!

Krapula-söndagen har varit riktigt bra för min del. Vaknade nio och lev serverad kung-frukost då
lillasyster Mathilda fyllde 10 år idag. Grattis tösen! Tretiden blev det beachen tillsammans med
Sedde, Emma, Felicia, Janni och Sofia, skönt så tusan, har ju trots allt varit 28 grader i skuggan idag.
Kvällen har jag spenderat i Ekenäs på kinarestaurangen och hos kusinerna.

Large

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback