140513

Måndagen var riktigt trög,min dygns rytm är riktigt fel och jag får inte den "korrigerad".
Gjorde därför inget speciellt alls igår, somnade sov några timmar på kvällen och kollade Ally McBeal.

Lika lite har jag sovit inatt igen, känns inte alls bra, jag behöv verkligen mina 8-9 timmar sömn..
Skulle ha haft en enda lektion idag men istället steg jag upp sju och satt i bussen påväg till Åbo
på utfärd klockan åtta. Först besökte vi Åbo slott och efter det Åbo konstmuseum. Efter det gick vi
till hansan där vi satte oss på ett café med Sedde och åt gott, sedan började butikstraskandet!
Hittade inte det jag egentligen sökte, men toppar, bandeau, tröja och solglasögon kom jag hem med.
Avslutningsklänningen får jag köpa imorgon, även om det inte är den jag egentligen skulle vilja ha..

Nu på kvällen blev det glass på ABC med Emma och Anna, riktigt chill det också.
Nu måste finska uppgiften göras och lätkä kollas!

Imorgon är det vanlig skoldag igen, tur så har jag sovmorgon imorgon och får kanske lite mer sömn
än de senaste nätterna. Några andra planer har jag inte för imorgon, inte ännu iallafall.


- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback