050513

Fredagen spenderade jag i skolan några timmar, handlade med lillasyster och skjutsade
onmkring på henne. Övade köra stora mazdan också, pappa var med som
tur för det var lite obehagligt faktiskt att köra en så stor bil.

Min lördag var ganska så chill, steg sent upp och körde sedan iväg med pappa och Pontus
till Lojo. Pontus skulle ha skjorta och slips till konfirmationen och jag passade anners bara på
att fara in i H&M. Hittade en massa fint men valde ut vissa plagg och pappa betalade snällt, tackar!

På kvällen plockade jag upp Sedde och Fille och vi åkte till Ekenäs till Alban.
Vädret hade varit helt underbart hela dagen, så vi tyckte att det skulle vara roligt.
Efter en stund där hittade vi Sofia & Erika på Baywatch och flyttade oss över dit.

Niotiden blev det cruis omkring i Ekenäs och Karis och elva, tolvtiden var jag hemma tillbaka.
Gick inte länge förrän Sedde hörde av sig och vi for ut och åka igen, Lojo besöktes bl.a. Vi tyckte att vi
skulle kolla nattlivet där men det verkade ganska så lugnt.. Halv fyra skulle vi plocka upp folk
från Ekenäs och skjutsa dem, men de dök aldrig upp så vi var hemma nångång fyra
och hade vakat halva natten "i onödan"..

Idag har jag varit alltså varit ganska så trött, pappa väckte mig allt för tidigt..
Tvåtiden smällde mamma ur sig "Om du skulle vara klar och fixad nu så skulle du få köra miatan..."
Gissa om jag fick eld i baken, jag var snabbt klar och jag fick för första gången köra miatan!
Har inte ens haft körkortet i två veckor och jag trodde jag skulle få köra miatan först efter flera
månader, så jag är faktiskt glatt överraskad! Nu har jag alltså kört alla bilar i familjen, check.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback