290313

Tisdag
Efter en lång skoldag åkte jag till IKEA för att köpa lite skolådor och annat roligt.
Dit for hela dagen, var hemma sent och hann inte göra så mycket mer.
 
Onsdag
Det var yrkestemadag i skolan på onsdagen, hörde på en framaceut, en fysioterapeut och
en lärare som berättade om sina yrken. Konstaterade åter igen att jag är totalt lost.
Anners så började vi ju dagen med att lyssna på Magnus Londen (författare, radiotalare
och mycket mer), som berättade lite om sin väg till det han har gjort och gör idag.
Efter skolan blev det körlektion och efter den passade vi på att boka in hesa-körningen..
nervös beskriver inte ens nära på hur jag känner mig över nästa onsdag! Kvällen spenderade
med mamma hos Maria och lärde mig göra antisktsbehandling med Forever Living Products
olika produkter, min hy var som en "babyrumpa" efter det!


Torsdag
Igår skulle det vara skola som vanligt, men blev endast en lektion för min del av olika orsaker.
En av dem var att jag hade läkartid och fick äntligen migränmediciner, fördelen med att vara 18!
Passade också på att kika in i lågstadiet där de hade påskbasar, kommer ihåg att det var en av
de roligaste evenemagena när man var så liten! Efter min ena lektion blev det att åka till Ekenäs
med Felicia, blev ett par nya byxor och café. Sedan bestämde vi oss för att göra nåt spontant,
så det blev en roadtrip till Lojo, riktigt roligt!

Efter att vi kommit från Lojo var det bara att åka iväg mot Axxell, där vi var över 20 personer
som skulle äta. Kändes helt konstigt att få beställa vin till maten, men inte klagar man ju!
Det var en riktigt rolig kväll och den fortsatte hos Ammis.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback