230313

Finally 18 år gammal! Och firandet började redan igår på tolvslaget!
Jag var just påväg att somna på soffan när det knackade på terassdörren,
sedan hördes sång och skratt. Då stod gudföräldarna, kusinerna och vännerna på
terassen och grattade mig redan första minuten som artonåring. Jag hade verkligen ingen aning
om vad mamma (?) hade planerat och blev helt chockad, så det man man lätt kalla lyckat!
Mamma hade dessutom lagat sallad och paj som vi bjöd på efter att vi skålat med lite champange.

Vad kan jag annat säga än att jag är så otroligt tacksam över mina
nära och kära och att de är härliga människor allihopa! Tack!

Blev inte alltså allt för många timmar sömn inatt men ändå är humöret på topp!
Drog till stan med mamma för att handla lite och sedan även via canny ett varv.
Jag passade även på att innviga min nya väska som jag fick av mamma
och pappa till födelsedagen. En Maria Montazami väska i brunt, har lääänge
draglat över en men alltid avfärdat tanket efter att jag kollat prislappen, men nu
har jag min egna MM väska, jag är förälskad i den!

 
Idag har jag också för första gången köpt alkoholhaltig dricka själv (i Finland).
Kändes faktiskt konstigt att själv kunna fa och välja och vraka och sedan gå till
kassan och betala själv. Hihi!

Nu är det inte länge kvar tills flickorna anländer och vi börjar fira!
Senare kommer det lite flera och vid midnatt drar vi ut på krog!

- Amanda -
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Wow, skitfin väska! :)

2013-03-23 | 18:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback