130313

En utmattad Amanda passar på att blogga före hon somnar i soffan.
 
Senaste inlägget jag skrev var på söndag kväll, då jag väntade på pappa att komma hem.
Han kom hem nångång mitt i natten, då hade jag redan somnat på soffan.. men han hade med
ett fodral och skärmskydd till tabben, skor och två andra tabbar från Kina. Nu slipper jag höra
på syskonens gnäll om att få spela på min tab mer, vilket är riktigt skönt! På dagen var vi dessutom
och kollade på nyfödda kattungar, kusinernas katt hade fött under natten! Söta små figurer!

Måndagen var tung, hade huvudvärk och en ganska så lång skoldag. Skulle egentligen ha
bilvit hemma och läst biologi, men vi hade finska deadline så så blev det inte. Jag var istället hemma
igår, läste en hel massa biologi, lunchade på brasseriet och fixade det sista inför skrivningen.

Efter några timmar sömn steg jag upp imorse och släpade mig till skolan.
En massa mat hade jag med mig och tack och lov för det. Biologiprovet handlade mycket
och miljöbiologi och sådan som jag inte direkt varken är intresserad av eller hade läst speciellt
mycket på. Detta resulterade i mycket ätande och lite skrivande, så jag har inte direkt
höga förväntningar angående betyget, tröstar mig själv med "jag skriver om det på hösten"...

Efter skrivningen så for jag till kusinerna, hälsade på kattungarna. Konstaterade att det var
ett riktigt bra val, för det lugnade mina nerver och fungerade lite som "terapi".

Men nu är det sängen som kallar, är helt slutkörd efter idag!



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback