090313

Var hemma igår från Åbo halv fem, blev biologiläsning och ett varv till kusinerna på kvällen.

Min dag började onödigt tidigt idag (enligt mig iallafall), vaknade av någon
konstig orsak redan halv nio. Passade iallafall på att ta vara på tiden och läsa biologi.
På dagen gick jag i vårsolen in till stan med Mathilda och resten av dagen läste jag biologi.
Eller ja nästan, jag var ett varv och kollade på sex stycken frettin (tamillrar) femtiden.




Melodifestivalen har jag såklart kollat med ett öga iallafall ikväll!
Favoriterna var Robin - You och Ravaillacz - En riktig jävla schalger.
Tyckte att många av bidragena var medelmåtta medan Robin verkligen visade
han gick för. Han tog även hem vinsten ikväll och hans min när han vann är något
vi alla satt hemma och skrattade åt, så härligt äkta helt enkelt!
Ravaillacz var ett roligt gäng med åtminståne en bra sångare
och en rolig låt med bra melodi.

Nu är det lite biologi igen och sedan dags att fara och sova,
så orkar man läsa lite imorgon igen!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback