040312

Tänker slänga in ett inlägg före jag tar tag i dagens biologiläsning!

Lördagskvällen började hos Fille med beerpong och en hel del skratt,
vid midnatt traskade vi iväg till Akkes och fortsattte festande där.
Halv fem var jag i sängs hemma efter att ha ätit på shell och åkt taxi
hem i snöovädret. En riktigt bra kväll nog väl!

Lika bra var ju inte söndagen dock, spenderade hela dagen
i soffan... På kvällen drog jag på mig lite myskläder och drog
iväg till Siros där vi bl.a. hälsade på lilla Elli.

Idag har det varit skola, dagen har gått så jäkla långsamt och inte
anners heller varit nåt speciellt kul. Armen min är blå efter gymnastiken
idag också, spelade sähly och det gick lite villt till men månne jag inte
överlever, för det var ändå riktigt roligt att spela!

- Amanda -
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback