Aloe lips

Tänkte tipsa om Forever Living´s Aloe Vera Lips!

Tror att det var den första produkten jag testade, och det var för över ett år sedan tror jag.
Sedan dess har jag alltid haft med mig ett stick överallt. Det är inte som de vanliga läppbalsamen
man köper i butiken, som bara torkar ut läpparna ännu mer och innehåller ämnen som gör att
man ska bli "beroende" av att använda läppbalsamet. Istället innehåller Aloe Lips en blandning
av Aloe vera, jojobaolja och bivax så att läpparna får maximal fukt och bilr mjuka utan flagor.
En av de viktigaste sakerna är också att det inte innehåller vatten, de man köper i vanliga butiken
är oftast baserade på vatten. Lipsen är som "första hjälp" i en sticka, det går att smörja på torra
fläckar, nagelband, insektbett osv. En riktig favorit bland de som testat Forever Livings produkter!

 
Desstuom kostar ett stick 5€, så det är verkligen prisvärt!

- Amanda -t



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback