150113

Gårdagen var riktigt rolig, vi åkte buss till Esbo och fick en presentaton om lumene.
Lite "morgonmål" och goodiebags fick vi också. Tyvärr fick vi inte fara in i fabriken
pga. alla hygienlagar och regler. Före vi for hem stannade vi i deras outlet butik
där allt är mycket billigare, och dessutom fick vi 25% rea på allt vi köpte där!
En kräm och hårfärg åt kusinen köpte jag därifrån före vi åkte hem tillbaka.
 
På kvällen for jag på bio och kollade The impossible, har aldrig gråtit sådär
mycket till en film! Otorligt bra lagad och duktiga skåde spelare.

Idag är det vanlig skoldag, har lagat kemiprojektet klart och så har jag suttit
med min lilla mini laptop och läst på studentskrivningarna. Har inga speciella planer
för idag, kanske blir det en länk om det inte är allt för kallt ute!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback