100113

Igår hände väl inget speciellt, var till Lilla Hembageriet efter skolan,
åt en underbart god räksmörgås och köpte hem lite örfilar, omnom!

Idag slutade jag halv två och traskade iväg till Brasseriet där det blev lunch.
Efter att jag lunchat så traskade jag till Hårsmedjan där jag fixade ögonbrynen.
Har ju testat nästan alla platser som fixar ögonbrynen i hela Karis, och jag är petnoga
när det gäller ögonbrynen... hittills är jag mest nöjd med Woman In Black, Jessica
som noppade och färgade mina ögonbryn. Bokade även min GD sminkning hos Jessica!

Snart har en vecka gått sen jullovet slutade och det känns som om jullovet
tog slut för en evighet sedan! Som om vi skulle varit i skolan jätte lång tid redan...
Inte det mest positiva men imorgon är det äntligen fredag!


PS. jag vill bli av med snuvan och hostan så jag kan börja träna igen!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback