060113


Efter att jag hade varit till Ekenäs på fredagen igen så kom jag hem och sov lite
för att sedan stiga upp tolv tiden och träffa Janni på stan. Det blev kaffedejt på Pyrés
och sedan ett varv via Canny. En hel del skratt blev det, alltid lika roligt!

På lördagen var det igen en sovmorgon till klockan ett och klockan fem blev det jobb.

Idag har jag läst på biologi flera timmar och har äntligen kommit igenom första boken, 
bara fem kvar alltså! En bok blev 29 sidor med anteckningar, och då hoppas jag att
jag kommit ihåg att spara precis allt jag skrivit!

Skola..... skola.... skola? Hjärnan förstår inte alls vad det innebär för tillfället.
Men telefonens alarm ställs på klockan sju och på nåt sätt ska man tvinga sig
själv stiga upp ur sängen 6 timmar tidigare än vad man gjort den senaste veckan!

307543_491064090956696_1147848946_n_large

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback