010113 (märkte att jag skrivit 011212 haha)

Igår vaknade sent igår, började läsa på biologin till studentskrivningen - fy 17!
Fyra tiden var jag hos Felicia, vi fixade oss klara tillsammans med Janni och sedan
åkte vi iväg till Pojo för att se på fyrverkerierna som igen var helt otroliga!

Från Pojo åkte vi med Jonas och begav oss till Vickes, var även till Johns och sedan till
Vickes igen. Hade en super kväll, ett nyår att minnas! Har träffat massor med nya
människor till på köpet! Lite olika tankar snurrar i huvudet så som det oftast brukar göra efter fester..
sjukhals, hosta och snuva har jag också fått som ett paket på posten efter gårdagen.

Därför har jag spenderat dagen på soffan, ätit lite hesemat och sett på Crocodile Dundee.
Imorgon borde det tas en dejt med chicksen och så måste jag läsa en hel del biologi.


- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback