Shopping

Åkte alltså iväg med mamma till Itis idag, syftet var att skaffa dansskor, men det
är det jag ännu inte har. Istället kom jag hem med ett par nya Elly (?) byxor (eftersom de
gamla är ordentligt slitna och jag älskar byxorna), två toppar, torrspray, smycken
och en samsung galaxy tab 2 10.1. Blev "lite" spontanshopping helt enkelt!
Kommer bli perfekt till skolarbete och nu kan Mathilda få min dator. Gäller
bara att hitta skal och screencovers åt alla mojänger nu... inte lika lätt.

Mamma köpte äntligen en ny telefon, efter att jag fixat igång den i bilen påväg hem
så gav jag den åt henne och sedan dess har jag med jämna mellanrum fått gapskratta.
Hon sitter med sin samsung galaxy S3 och försöker med våld förstå sig på den.. haha!

Sitter nu och väntar på att tabben ska ha laddat klart, men det verkar ta evigheter,
så att jag får starta den, komma igång och sedan få ro att fara och sova. Ny period
imorgon, finska de två första timmarna... jadu, måndagmorgon och finska... skulle
gärna få vara lite bättre!



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback