Ett långt inlägg

Senast jag bloggade var på torsdagen, allt har varit så stressigt och har
inte bara haft tid att blogga. Därför blir det istället ett lite längre inlägg idag!

150213
Steg upp sextiden och for till Jessica och sminkades, gillade verkligen sminkningen,
var passligt av allt, inte överdrivet med någo färgade ögonskuggor eller så, det var jag helt enkelt.
Åtta befann jag mig i axxell där Ika väntade på att få börja fixa mitt hår. Var klar perfekt till klockan
tio, när vi skulle vara i skolan, och jag var jätte nöjd med håruppsättningen också! 

Elva hade vi vår första dansföreställning, det var för lågstadiet och allt gick lite sådär,
men det var bra övning och roligt! Klockan ett var det högstadiets och gymnasiets tur att
se dansföreställningen. Andra gången gick det mycket bättre och roligt var det! Efter
dansföreställningen fick vi äntligen ta av oss klänningarna och fara iväg till Socis på mat!

Fyra var vi tillbaka i skolan, började fixa allt inför kvällens dansföreställning. Sex började vi
dansa och allt gick bra (förrutom att skorna fastnade i klänningen i egna dansen och vägrade
lossna..) och så avslutade vi kvällens föreställning med vals med föräldrar och bekanta.














Bara vi hade städat och roadat allt begav vi oss till Ingå, Tallåsa, det var dags för pikku-penkkis!
Hade helt jävla roligt och jag tror alla andra hade det också! Nästa morgon städade vi som var kvar 
och sedan var det dags att åka hemmåt.

160213
Igår var det mest soffan som gällde, kollade Nashville maraton och på kvällen for vi till
moster på födelsedagskaffe. Lite avundsjuk är jag dock på mamma som for iväg till Lojo
på kvällen på middag och avslutade kvällen på pubben där Scandinavian hunks uppträdde.

170213
Idag är det helt chilldag, har lovat mig själv att läsa på biologi idag, borde få slut de sista
 
- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback