260213

Första dagen tillbaka i skolan gick faktiskt ganska snabbt, jag överlevde till
och med finska lektionerna klockan åtta på morgonen! Sista lektionerna var
det gymnastik och vi begav oss till den nya ishallen för att skrinna. Riktigt fin
ishall, lite lite läktarplatser men anners bra väl!

Efter skolan mötte jag upp Pontus vid Canny och hjälpte honom hitta någo
snygga kläder, sedan blev det pizza på Darins eftersom vi båda höll på att
dö av hunger. Frissa blev det också igår, for över 15 cm av håret så lite skillnad
blev det ju iallfall på längden.


Det som var kvar av kvällen spenderade jag till skolarbete, efter en dag
i skolan så var man redan helt begravd i skolarbete... Min horisontella
garderob blev vertikal igår kväll också, i samma väva hittade jag mina svarta
convers som jag trodde jag hade tappat eller glömt i Cypern typ, pluspoäng till mig! 

Idag är det skola, repetitionstillfälle i biologin, läsning och bakning som gäller.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback