210213

Godkväll!
Gårdagen var lugn, vaknade sent, läste biologi och njöt av att ha huset helt för
mig själv. Bror min är på skriftskoleläger, syster var hos kusinerna, mamma på
jobb och pappa hade tidigare på morgonen åkt iväg till Rumänien. Det är inte
ofta huset är så tyst som det var igår!

Idag har jag varit till stan ett varv, bokade frissa tid åt mig till måndagen, äntligen
ska det bli ordning på allt det här håret, det börjar bli lite väl långt tycket jag...
Träffade även på Magnus från X3M, han kom in till frissan och berättade att han
sökte personer mellan 65-75 år som ville dejta på ett lättsamt sätt. De hade märkt
att det är många äldre som är ensama och tyckte att det var lite tråkigt så nu skulle
de göra ett program där de parade ihop äldre människor alltså, lite små roligt!

Har skjutit upp biologiläsandet hela dagen, passligt halv sju börjar man och man orkar inte
läsa något alls mera... Speciellt inte när två sidor tar över en halvitmme att läsa och anteckna!



- Amanda -
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback