090213

Tydligen har jag inte bloggat på några dagar..
På torsdagen var det körlektion direkt på morgonen, gillar dethär med att
få köra omkring någon timme per vecka, längtar verkligen tills jag har kortet
i handen! På kvällen var det sista teoritimmen också, skönt!

Igår for jag hem tidigare från skolan, snuva, hosta och sjuk hals var orsaken.
Så tog det lugnt hela dagen, kollade en massa avvsnitt av "life unexpected", en serie 
som är riktigt skön att kolla, chill liksom. Närmare halv nio for jag till Akkes och chillade
där till närmare halv ett väl. Riktigt roligt, fast jag kände mig hängig och trött. Fick mig 
en pratstund med Emma där i bastun nåt varv också. Tack Emma för att du finns där!

Alla muskler i övrekroppen är sjuka efter mitt hostande. Har hostat bara i två dagar
och det känns redan, så hoppas hostan försvinner snart, skulle vilja bli av med den
till gamlas dans... Har just varit i duschen och fixat mig klar för att åka iväg med
mommo och mofi till Tenala på Valentine mässa/marknad. Bl.a. mamma står där
med Forever Living Products och så finns det en hel massa annat mysigt.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback