Överlycklig

Körprovet gick riktigt dåligt, vet inte när senast jag skulle ha kört så dåligt.
Nerverna spelade troligtvis en stor roll just då, skakade och vågade knappt andas medans jag körde.
Var helt på det klara med att jag inte skulle få körtillståndet och jag stålsatte mig.
Detta innebar att jag knappt kunde tro mina öron och ögon när han sade att jag hade klarat provet
och kryssade i godkännd rutan.....allt bara släppte och jag visste inte vad jag skulle ta mig till. 

Traskade sedan hemåt, berättade de roliga nyheterna för familjen och
sedan stal jag mitsun och körde iväg efter Emma! Blev en cruis i Karis och sedan Pojo, ikväll
kanske det blir Ekenäs istället, får se! Underlit nog så går det mycket bättre att köra nu när inte
någon sitter bredvid en och bedömmer en! Men före jag åker iväg efter Emma ska troligen mamma 
slippa ut och åka en sväng, hon ville egentligen vara första och åka men det hade jag redan lova åt
Emma för länge sedan!

 
- Amanda -
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback