Lista

(Förinställt)

SENASTE:

Dryck: Aloe vera gel
Telefonsamtalet: Janni
SMS: Sedde
Gången du grät: När jag kollade den där youtube videon om återföreningar (finns längre ner på bloggen)

 

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dej: Nej
Varit kär: Nej
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: Nej
Varit så trött att du somnat sittandes: Flera gånger

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Hmm.. kanske
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrattat så mycket att du börjat gråta: Jadå
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja och nej, finns väl inget riktigt svar på dethär, man upptäcker nya saker hela tiden, träffar nya vänner medans andra försvinner
Fått reda på att någon pratat om dig: Jadå

 

BLANDAT:

Hur många barn vill du ha: donno
Vill du ändra ditt namn: Har alltid olika favoritnamn som jag egentligen skulle vilja heta.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: gymmet, knäppen med familjen och hade vänner över dagen efter
Vilken tid vaknade du idag: 11
Vad gjorde du igår runt midnatt: var i serendi
Något du längtar till: nästa helg, vappen och rockoff
Senaste gången du träffade din pappa: 10 minuter sedan
En sak du skulle vilja ändra i ditt liv: min hälsa, skulle vilja ha mer själv kontroll och inte vara så jäkla lat
Vad gör dej irriterad just nu: ingenting

Stjärntecken: vädur
Hårfärg: blond
Långt eller kort: långt 
Längd: 158 cm ?
Piercings: Öron & navel

 

DIN FÖRSTA:

Operation: Som liten baby, hjärtoperation
Första konsert: Jadu, Tomas Ledin skulle jag tro?


VAD ÄR BÄST MED DET MOTSATTA KÖNET:

Läppar eller ögon? Ögonen
Kramar eller pussar? Båda
Kortare eller längre? Längre, men det är ju inte så svårt med tanke på hur kort jag är ;)
Romantisk eller spontan? Spontan
Snygg mage eller snygga armar? Mage
Tatueringar eller piercingar? Tatuering

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Jepp
Krossat någons hjärta: Donno
Dissat någon: Ja
Gillat din killkompis mer än som vän: Kanske

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Fy vilken fråga, varierar så sjukt mycket
Mirakel: Nej
Kärlek vid första ögonkastet: Nej, attraktion ja, men inte kärlek
Himlen: Noup

 

SVARA ÄRLIGT:

Har du haft fler än en kille pågångs? Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen livet ut? Ja
Vad kan du inte leva utan? Familj och vänner, troligen telefonen och djur
Vad vet inte så många om dej? Ingen aning, många vet ju saker om mig själv som inte ens jag vet, so you tell me




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback