Cirkus!

Imorgon är det geografiprov, men istället för att läsa bestämde vi oss med
Felicia för att åka och simma till Ekenäs ett varv. När vi kom till
dit såg vi att cirkusen hade första showen i Ekenäs idag, så vi gick
dit istället. Lite besviken blev jag nog, antingen har jag blivit för gammal eller
så har showen blivit sämre..

Lagar om tv-rummet i nedre våningen hos pappa, så har också hållt på med
det iställe för att läsa. När jag har möblerat om färdigt kanske jag slänger in en bild,
får se. Hittade vår lilla digikamera medan jag höll på, och lade in bilerna på datorn.
Riktigt kul blider bla. på Sani och mig från förra sommaren, och lite bilder från hösten.
Fick mig nog ett gott skratt! Vi är ganska fjantiga min syster och jag.
 

 
//Janni



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback