300413

Sista april är det idag alltså!
Efter en nattsömn på allt som allt tolv timmar är jag lika trött som vanligt men humöret
är ändå på topp! Halv ett var jag i skolan med valborgs munkarna som vi bakade med Issu igår.
Elevkåren bjöd på munkar och mjöd under pausen i filmerna som vi visade och jag hoppas alla tyckte
det var roligt med lite annorlunda skoldag. Tips för andra aktiviteter tas även gärna emot!

Sedan for jag hem och plockade upp mamma och vi for också handlade, stan är helt crazy.
Det är bilar över allt och flera tycks då tycka att det inte spelar någon roll ifall man följer trafik-
reglerna eller inte... Men nu är det handlat och packat klart har jag också så gott som.

Ska fyra-fem tiden plocka upp Emma, Emma och Lillen för att sedan åka iväg till Seddes stuga
för att grilla, bada bastu och fira vappen! Hem kommer jag nångång imorgon och då är det den
traditionella sillisen som gäller för min del! Känner på mig att det kommer bli en riktigt lyckad valborg!
Hoppas ni också kommer ha det!

Large385144b1_large

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback