290413

Har inte blivit någon bloggning på några dagar nu,
men blir väl ett litet inlägg nu före jag börjar dra mig mot snarkofagen!

Lördagen spenderades först hemma och sedan hos Emma där vi började förfesten
med att äta tortillas med brudarna! Riktigt roligt hade vi och efter hand började det komma mer schack.
Meningen var att vi alla skulle fara ut tolvtiden till NoX men så långt hann inte jag denna gång, utan det
får bli en annan gång för mig! Men kvällen var jäkligt rolig så länge den varade!


Söndagen var det krabbis och morkkis, tretiden tog jag burana och åkte iväg till Ingå på kalas.
Klarade mig igenom det och körde till och med hem, släppte av pappa hemma som skulle vänta
på taxin för att sedan åka till flygfältet och iväg till Sverige. Resten av familjen körde jag vidare till
kusinerna för att leka med lite kattungar. Mådde allt som allt riktigt bra senare mot kvällen trots allt.

Idag var det skola som vanligt, passligt tungt att stiga upp och försöka orka sig igenom alla lektioner..
Efter skolan hann jag hem och duscha och äta lite före jag sedan körde iväg till Issus för att baka
1000000 munkar. Tog evigheter att baka och tack och lov fick vi lite hjälp att Janni och deras mamma.

Nu är jag helt slut, luktar friterade munkar och tänker just stupa i sängs, tack och gonatt!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback