260413

 
Eftersom jag fick körkortet igår så snurrade jag runt både i Karis, Pojo och Ekenäs så gott som
halva kvällen med Emma som sällskap! Mamma tyckte hon skulle bjuda på mat eftersom det inte
bara var jag utan även min bror som fått körkort idag. Var ju ledig hela dagen igår så att
idag stiga upp och köra till skolan kändes konstigt på fler än ett sätt.

Efter en kort skoldag så blev det lite film, sedan tog jag mamma med ut och åka och
handlade inför kvällen. En god middag lagade vi och den stod fint uppdukad på bordet när resten
av familjen kom hem, husmödrarna riktigt! Sen åtta har jag suttit i soffan och kollat på The Voice
Of Finland, där Emppi (Emilia) blev en värdig tvåa, jätte duktigt Emppi! Ett och annat glas vin har också
sjunkit ner, börjar bli en dålig vana snart ju, så börjar känna mig varm och kinderna och passligt trött.
Så troligen vakar jag inte allt för länge idag, istället sover jag länge och sparar min energi tills imorgon!


- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback