230413

Fick en skön sovmorgon idag, alltid lika uppskattat!
Före skolan som började ett for jag till banken och fixade en del papper,
och efter två timmar i skolan uträttade jag lite ärenden på stan.
 
Handlade mellanmål till skolan och köpte hem tre nya böcker igen.
Mina bokhyllor fylls snabbt, köpte över 30 böcker under sommaren
och jag hittar hela tiden flera... undrar hur mycket pengar jag lagat på böcker
egentligen.. Pappa retas och tycker det är onödigt att köpa en massa böcker som
man bara läser en gång, men jag gillar att samla på mig en massa böcker (som man gillat).
Dock passar jag alltid på att köpa böckerna på loppis, vilket innebär att jag har sparat enorma
summor om man gemför med vad jag skulle ha lagt ut om det skulle varit ny böcker.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback